Zpět na rozcestník

MYSLÍTE SI, ŽE PRÁCE S BIG DATY V KORPORACI JE NAPROSTÁ NUDA? u nás je to jinak.

BAVÍ MĚ MÍT MOŽNOST VOLBY, JAK K ŘEŠENÍ ZADANÝCH PROJEKTŮ PŘISTOUPÍM.

Petr, data science specialista

Všechny pozice

DIGITAL U NÁS NENÍ JENOM CIZÍ SLOVO

Nebojíme se neustále zkoušet nové věci a vylepšovat naše nástroje – prostě stanovujeme nové trendy. Pracujeme s open source řešeními, stavíme vlastní aplikace, na sociálních sítích jsme jako doma a nebojíme se ani agilních přístupů k práci.
Přijďte si to vyzkoušet na vlastní kůži!

data science
Práce s daty u nás není žádná nuda. A je jedno, jestli s nimi pracujete v IT, nebo byznysu, vždycky máte možnost volby, jak k řešení zadaných projektů přistoupíte. U nás dostanete možnost se podílet na celém procesu od analytiky, zpracování dat a hledání odpovědí až po prezentaci. Díky open source řešení si můžete vybrat přístup k práci, který vám bude nejvíc vyhovovat. Poznáte nové technologie, které zrovna hýbou světem. Na základě vaší práce se firma bude rozhodovat o investicích do budoucích produktů a projektů.
Agilní přístup
Agilní přístup nám umožňuje pružně reagovat na potřeby zákazníků a konkurenci. Díky tomuhle přístupu přinášíme inovace, jako jsou technické novinky, propracované produkty nebo mnohem snazší procesy. Vytváříme funkční týmy, které dokážou zastřešit celý proces od vymýšlení nápadu až po jeho realizaci ve velmi krátkém čase a s ohledem na zákazníka.
eCommerce, eSales, eCare
Neustále zjednodušujeme a zefektivňujeme způsob, jakým se zákazníci pohybují na našich webech. I když je personalizace v současné době jedna z největších výzev webového a mobilního designu, my se jí nelekáme. Už dnes šetříme čas zákazníků a dokážeme je oslovit personalizovaným obsahem na deseti různých cílových stránkách.
Mobilní aplikace
Stavíme zbrusu novou mobilní aplikaci pro naše zákazníky, se kterou zvládnou ty nejdůležitější věci spravovat kdekoliv z mobilního telefonu. Ke komunikaci používáme personalizaci a pro ní určené nejmodernější dostupné nástroje na trhu.
UX lab
Dokončujeme stavbu místnosti pro uživatelský výzkum. Můžeme tak třeba pomocí oční kamery zjišťovat, čeho si uživatel na stránce všimne nebo nevšimne, co si přečte, co mu dělá na stránce problémy, a pak to zdokonalovat. Všechno děláme, protože chceme pořád zlepšovat zákaznickou zkušenost.
Všechny pozice