Back Office Assistant - vhodné i pro absolventy

Pomáhejte nám být lepší. Staňte se součástí týmu Back Office!

Chceme našim zákazníkům nabízet co nejkvalitnější služby. Na Back Office podporujeme chod naší společnosti a jsme velmi důležitou součástí firmy, podílíme se na zefektivňování procesů i na procesu digitalizace a robotizace.

Čemu se budete věnovat

  • Přijímat všechny žádosti externích i interních zákazníků souvisejících se smluvním vztahem, samostatně získávat informace potřebné k vyřešení požadavku ze všech dostupných zdrojů. Následně zpracovat požadavek v relevantních aplikacích v souladu s dotčenými procesy a s maximální efektivitou. 
  • Aktivně kontrolovat průběh automatických procesů a hlásit chyby k opravám.
  • U nás nečekejte žádné nudné zakládání papírů do šanonu, ale práci v sofistikovaných interních systémech, kde nám pomáhají i roboti. 

 

Koho hledáme

Od nového kolegy/ nové kolegyně očekáváme:

  • Chuť učit se nové věci
  • Komunikaci na úrovni
  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost a týmového ducha.
  • Dobrou znalost MS Office – bez toho se u nás neobejdete.
  • Praxi z oblasti telekomunikací nebo péče o zákazníky výhodou (není podmínka).
  • kolegu/kolegyni se SŠ vzděláním

 

Co vám nabízíme

  • Nástupní mzdu 20.000 Kč + měsíční bonus až 3.300 Kč.
  • Po zaškolení možnost částečně pracovat z home office
  • Možnost dalšího rozvoje formou školení, workshopů, online kurzů.
  • Možnost získat pracovní zkušenosti v silné mezinárodní společnosti – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY.

Místo práce

Hradec Králové, CZ

Obor

Administrativa

Specialista back office

Pracovní poměr

Práce na plný úvazek

Kontakt

Petra Poloková

petra.polokova@t-mobile.cz