Jak měníme pohled na kampaně
Pojmy jako nabídky a kampaně si lidé často spojují s obtěžujícími esemeskami, nevyžádanými e-maily a reklamou, která je v dnešní době úplně všude – v novinách, televizi, rádiu a na internetu. Tento negativní pohled na nabídky a kampaně vznikl kvůli přesvědčení mnoha firem, že kvantita nabídek a jejich rozptyl je cesta k úspěchu, a to bez ohledu na očekávání zákazníků. Dalším trendem, který často vidíme a který přispívá k negativní zkušenosti zákazníků, je rozesílání kampaní „naslepo“, kdy firmy očekávají, že většinu zákazníků kampaň osloví. Garantujeme vám, že ve většině případů neosloví, což má za následek výše uvedené předsudky v podobě negativní zkušenosti zákazníka. Ale...
Stanislav Zúdor
17. 10. 2023
2 min. čtení
Kdo řekl, že demokracie má místo pouze v politice?
Data jsou klíčovou komoditou dnešního byznysového světa. My v T-Mobilu o tom víme své. Naše firemní cíle, obchodní rozhodnutí a hodnocení úspěchů zaměstnanců jsou především postaveny na expertní analýze dat a správné interpretaci výsledků.
Martin Fedorko
17. 10. 2023
4 min. čtení
Kdo řekl, že mobilního operátora využívají jen běžní lidé?
Lidé si nás často představují jen jako telekomunikačního operátora, který řeší hlavně nové mobily a paušály. Přitom je u nás velká divize, která se stará o byznys zákazníků. Co to znamená? Nekonečné dobrodružství.
Daniela Marušáková
12. 9. 2023
2 min. čtení
Když musíme být rychlejší než náš internet
Jen si představte, kolik zákazníků a domácností využívá pevný internet. A čím větší struktura, tím větší je i pravděpodobnost, že v ní čas od času nastane technický problém. Kdo ale řekl, že nejde uhlídat tolik zařízení a zaručit, že problémy v síti budou objevené dřív, než to bude mít vliv na zákazníka?
Jan Schubert
11. 9. 2023
2 min. čtení
Snaha předurčuje výsledky
Během své kariéry se můžete setkávat s názorem, že je dobré uplatnit se v oblasti, ve které máte alespoň nějaké zkušenosti nebo kterou jste studovali. V dnešním článku ale sami zjistíte, že v T-Mobile nabízíme tak široké možnosti seberealizace, že tabulkové zařazení na pracovní pozici podle předchozích zkušeností u nás zkrátka nefunguje. Své o tom ví i naši projektoví manažeři.
Jan Dancinger
11. 9. 2023
3 min. čtení
Společně budujeme továrnu na AI/ML modely
Michelangelo, Bighead, Overton. Pokud je AI/ML vaší doménou, tyto tři pojmy vám zřejmě nejsou cizí. Ak aj ne, jde o frameworky firem Uber, Airbnb a Apple, konkrétně o komplexní ekosystémy MLOps, které se zabývají vývojem, produkcionalizací, monitoringem a celkovou správou modelů strojového učení.
Jakub Novotný
25. 7. 2023
4 min. čtení